fbpx
warsztaty dla dzieci w hotelu ewa wojtan
atrakcje turystyczne dla dzieci,  nasze wycieczki,  podróże,  warsztaty

Warsztaty dla dzieci w hotelu Bacówka Radawa SPA

Kilka dni temu wróciliśmy z naszego długiego 10 dniowego urlopu. Oprócz Podlasia i Bieszczad, o których będę pisać osobne wpisy odwiedziliśmy również Radawę. Miałam tam przyjemność poprowadzić warsztaty dla dzieci z lepienia w glinie. Jadąc do Radawy nie spodziewałam się, że trafię do tak wyjątkowego i klimatycznego miejsca, gdzie dzieci są traktowane jako priorytetowi goście.

Warsztaty dla dzieci prowadzę już od wielu lat i w różnych miejscach. Zarówno w plenerze, na statku, w hotelach, na eventach, w domach kultury, ale pierwszy raz miałam okazję lepić z dziećmi z gliny w prawdziwej szklarni… tak, dobrze czytasz wyobraź sobie zapach świeżych ziół, mięty, bazylii, pomidorów i grupę roześmianych dzieci, które wspólnie ze mną uczyły się lepić z gliny. To były wyjątkowe chwile, w cudownym otoczeniu zieleni, kwiatów i pachnących ziół.

Bacówka Radawa Spa, to miejsce stworzone dla rodzin z dziećmi. W otoczeniu lasu, wody i zieleni można naprawdę oderwać się od codzienności. Wokół wszystko jest utrzymane w klimacie prawdziwej bacówki z dbałością o każdy detal. Dlatego na warsztatach z dziećmi nie mogłam zaproponować innego tematu, niż lepienie  baranów i owieczek 😉  które zresztą możecie spotkać w hotelowej zagrodzie i nakarmić, podobnie jak przeurocze króliki.

Już patrząc na zdjęcia można poczuć zapach i atmosferę tego niezwykle przyjaznego miejsca. Ale oprócz moich warsztatów mogliśmy przez kilka dni korzystać z wielu innych atrakcji, więc na nudę nie narzekaliśmy.

Pierwsze dwa dni były trochę deszczowe, jednak to nie przeszkodziło nam skorzystać z kajaków i popływać cała rodzinką na pobliskiej rzece Lubaczówce. Ja osobiście kocham pływać kajakiem oraz wszelkie spływy kajakowe i chyba powoli udaje mi się tą pasją zarazić całą rodzinę. Choć przyznam, że kiedyś mąż nie był entuzjastą takiej aktywności. Ale w rodzinnym gronie przekonał się jakie to fantastyczne uczucie i odprężenie, a dzieci po kilku takich wypadach świetnie już sobie dają radę z wiosłowaniem.

W takich chwilach odrywam się zupełnie od codzienności i chłonę wszystko wokół, każdy detal, zapach, kroplę wody i promień słońca. Dosłownie mam ochotę wtedy wykrzyczeć -chwilo trwaj!

Po takich rodzinnych przeżyciach i wspólnym aktywnym czasie każdy z nas ma czasem ochotę na odpoczynek od dzieci i tu na szczęście nie było z tym problemu. Popołudniami chłopcy biegali na place zabaw, a w hotelu oprócz sali zabaw dla młodszych dzieci, można znaleźć również pokój Lego. Fantastyczne miejsce wypełnione po brzegi klockami lego posegregowanymi kolorystycznie. Wystarczy chwycić wybraną instrukcję i nie ma dziecka na dobrą godzinę 🙂 Bardzo chwalę sobie takie udogodnienia, gdy mogę w ciszy i spokoju wypić z mężem aromatyczną kawę ciesząc się chwilą we dwoje, a jednocześnie wiedząc, że dzieci doskonale się bawią.

Atrakcje dla dzieci

Hotel Bacówka Radawa Spa, to pierwszy 4 gwiazdkowy hotel dedykowany szczególnie dzieciom. Dlatego na miejscu znajdziemy też salę kinową, piłkarzyki, bilarda no i to co dla nas najważniejsze dwa baseny. Już nie jeden raz pisałam, że basen w hotelu to dla nas skarb, bo dzieci kochają pływać i bawić się w wodzie. Tu mieliśmy do dyspozycji basen wewnętrzny oraz basen zewnętrzy z podgrzewaną wodą, i brodzikiem dla dzieci.

Hotel zapewnia również całodniową opiekę nad dziećmi, wypełnioną licznymi zabawa, grami i animacjami. My z tej opcji nie korzystaliśmy, bo lubimy większość czasu na wakacjach spędzać razem. Dlatego podczas kilkudniowego pobyty w Radowie wybraliśmy się nie tylko na kajaki, ale również na wycieczkę rowerową. Udało się to dzięki możliwości wypożyczenia rowerów i kasków dla dzieci z hotelowej recepcji.

ewa wojtan moje dzieci kreatywnie blog parentingowy

bacowka radawa spa opinie blogi parentingowe recenzje hoteli

blog moje dzieci kreatywnie blogi parentingowe podroznicze bacowka radawa spa

Radawa i okolice

Z Radawy wybraliśmy się również na kilka wycieczek między innymi do Zamku w Łańcucie, Zamku w Krasiczynie oraz odwiedziliśmy piękne miasto Jarosław zwiedzając między innymi podziemną trasę turystyczną. Ostatniego dnia wybraliśmy się na fantastyczny całodzienny wypad Wielką Pętlą Bieszczadzką. Wszystkie te wycieczki opiszę Wam w osobnych wpisach, bo są naprawdę ciekawe.

Oprócz wielu atrakcji i udogodnień dla dzieci i rodzin w hotelu są smaczne i zróżnicowane posiłki, świeżo wyciskane soki, bufet dla dzieci i wszelkie udogodnienia dla maluchów takie jak specjalne krzesełka, czy miejsce do zabawy w restauracjach.

W Bacówce odbywają się też co kilka dni wieczory tematyczne. Nam udało się trafić na wieczór amerykański, gdzie wszystko podane było w typowo amerykańskim stylu, zadbano o każdy detal, oprawę muzyczną i dekoracje. Wspaniała zabawa i tańce do późnych godzin.

Jeśli będziecie kiedyś w okolicy, lub planujecie wakacje w tym rejonie Polski, to na pewno warto zajrzeć do tego miejsca. Hotel Bacówka Radawa SPA funkcjonuje dopiero od 2017 roku, ale z przyjemnością obserwuję jak prężnie się rozwija, słucha opinii swoich gości i cały czas rozszerza ofertę traktując dzieci jako najważniejszych gości 🙂 Ja na pewno jeszcze tam wrócę będąc w okolicy, a może nawet kiedyś poprowadzę kolejne warsztaty dla dzieci, kto wie… 😉

bacowka radawa spa

bacowka radawa spa hotel dla dzieci

ewa wojtan moje dzieci kreatywnie blog parentingowy

moje dzieci kreatywnie blog parentingowy podrozniczy