fbpx
atrakcje turystyczne dla dzieci,  atrakcje turystyczne w Polsce,  nasze wycieczki,  podróże

Majówka w Mrągowie

Rodzinny weekend niezależnie od pory roku zawsze jest dla mnie pewną odskocznią od codzienności. Jak tylko możemy staramy się łapać takie wolne dni i wyjeżdżać całą rodziną. Tym razem wybraliśmy się na urocze polskie Mazury do Mrągowa.

Kilka tygodni temu miałam przyjemność poprowadzić tu wiosenne warsztaty kreatywne dla gości hotelu Mrągowo Resort&SPA pisałam o nich tu: >warsztaty kreatywne.< Wtedy w hotelu byliśmy zaledwie dwa dni, ale zarówno nam jak i naszym synkom tak spodobało się to miejsce, że postanowiliśmy wybrać się tu na dłuższy weekend majowy.

Z naszego niezwykle udanego pobytu nagraliśmy dla Was film. Ale to nie wszytko, bo jeśli Was również zauroczy to miejsce, to niżej znajdziecie tajne hasło, które upoważni Was do 10% rabatu na pobyt wakacyjny w hotelu dla całej rodziny 🙂

Warsztaty kreatywne dla dzieci

Hotel Mrągowo Resort & Spa położony jest w samym środku niezwykle malowniczego regionu, jakim są Mazury. Hotel umiejscowiony jest nad brzegiem jeziora Czos, w miejscowości Mrągowo. Goście mają prywatny dostęp do plaży, jak również mogą przejść się na pobliską plażę miejską z fantastycznym placem zabaw, który zobaczycie na naszym filmie.

Nad jeziorem znajduje się pomost, gdzie wszyscy goście mogą wypożyczyć sprzęt wodny taki jak kajaki, rowerki, motorówki i oddać się pełnemu relaksowi na wodach jeziora Czos. Ale to nie wszystko, bo w okolicy są organizowane różnej trudności i długości rodzinne spływy kajakowe, niezwykle urokliwymi trasami na rzece Krutynia.

Dla miłośników sportu takich jak moich chłopcy hotel przygotował siedem kortów tenisowych zewnętrznych, a do tego dwie hale tenisowe. I choć moje dzieci do tej pory nigdy nie miały styczności z tenisem, z chęcią stawiali tu swoje pierwsze kroki. Oprócz tego korzystaliśmy z mini golfa, kręgielni, biliarda, lotek i tenisa stołowego no i oczywiście basenu. Tak duży wybór atrakcji był idealny szczególnie w chwilach, gdy pogoda nie zawsze nam dopisywała.

Z pewnością Hotel Mrągowo Resort & SPA, to jedno z tych miejsc, gdzie dzieci nie będą się nudzić. Znajdziemy tu wszystkie udogodnienia dla dzieci i rodziców: sale zabaw, animacje, basen ze zjeżdżalnią, trampoliny, ślizgawki, zabawki, gry, klocki, zewnętrzne place zabaw… mogłabym długo wymieniać, ale ten hotel nie udaje, że dla niego najważniejszymi gośćmi są rodziny z dziećmi, to się tu zwyczajnie czuje. Pełna swoboda, serdeczność i za każdym razem życzliwa pomoc ze strony pracowników hotelu nawet w drobnych sprawach. 🙂

Nie będę Wam się rozpisywać tylko zapraszam do obejrzenia filmu, bo on najlepiej obrazuje jak fajnie spędziliśmy te kilka dni 🙂 a pod filmem mam dla Was super rabat na wakacyjne pobyty rodzinne!

Zapraszamy na nasz film

Bądź na bieżąco i subskrybuj nasz kanał na YouTube

10% rabatu na ofertę wakacyjną

na hasło „moje dzieci kreatywnie”

przy rezerwacji telefonicznej lub mailowej (ważny do 26.05.2019r.)

Festiwal baniek mydlanych w hotelu

Animacje sportowe na boisku przed hotelem

Mini golf

Korty tenisowe i kryta hala

Basen rekreacyjny ze zjeżdżalnią

Animacje dla dzieci i warsztaty