fbpx
atrakcje turystyczne dla dzieci,  atrakcje turystyczne w Polsce

Wakacje z dziećmi wśród zieleni i beskidzkich lasów

Wakacje z dziećmi to co roku dla mnie punkt obowiązkowy. To czas, gdy możemy skupić się wreszcie tylko na sobie, bez codziennych obowiązków, pracy i szkoły. Czas z rodziną spędzony na łonie natury, aktywnie i rodzinnie to dla mnie zawsze najpiękniejsze wspomnienia. Rok temu byliśmy między innymi w Beskidach i w tym roku mamy ochotę spędzić wakacyjny czas w podobnym klimacie.

Zieleń, las, strumyki górskie, piękne widoki, cisza i spokój to wszystko czego potrzebuję do szczęścia. Rodzinne wędrówki, rozmowy, wyprawy rowerowe, czy rafting pontonami po górskiej rzece to między innymi mieliśmy okazję przeżyć rok temu. Potem w ciągu roku wiele razy wracałam w pamięci do tych dni. Cały nasz zeszłoroczny wyjazd w góry opisałam dokładnie tu: Beskid Sądecki atrakcje dla dzieci – Wierchomla i okolice.

Zatrzymaliśmy się wtedy w rodzinnym hotelu Wierchomla Ski&Spa Resort otoczonym dookoła pięknymi, pachnącymi lasami. Atutem było dla nas położenie hotelu na uboczu w lesie, basen, plac zabaw, boisko i liczne udogodnienia, które umiliły nam wyjazd, co możecie zobaczyć na naszym filmie z wakacji. 🙂

Atrakcje w Wierchomli i Beskidach

Gdzie w tym roku planujemy jechać?

Zeszłoroczne wakacje w Wierchomli był tak udane, że tym razem również planujemy spędzić rodzinne wakacje w Polsce. Z pewnością wybierzemy miejsce przyjazne nie tylko rodzinie, ale i zwierzętom, bo jak wiecie od rok mamy też psiaka Bursztyna, który jako część naszej rodziny pojedzie z nami na wakacje. 🙂 Na szczęście w Polsce jest co raz większy wybór miejsc, do których można przyjechać ze swoim pupilem. 🙂 Byliśmy już z Bursztynem zimą na nartach i świetnie poradził sobie zarówno w podroży jak i w domku, który wtedy wynajęliśmy.

Jeśli szukacie miejscówki w Beskidach, to hotel Wierchomla Ski&Spa Resort w Wierchomli jest bardzo ciekawym i atrakcyjnym wyborem i z tego co wiem, to również tam można przyjechać z małym psiakiem. My teraz będziemy pewnie szukać jakiegoś domku nad jeziorem, rzeką lub w górach. Co ciekawe zazwyczaj jedziemy na wakacje spontanicznie, więc nie rezerwuję dużo szybciej noclegów.

Dlatego dziś nie mam jeszcze pojęcia, gdzie spędzimy tegoroczne wakacje. 🙂 Oczywiście w bardziej popularnych i przyjaznych miejscach dla rodzin warto rezerwować pokoje i domki szybciej, bo to co dobre zazwyczaj szybko się kończy. 😉

Póki co chłopcy na początku wakacji jadą na obóz sportowy judo, więc będziemy mieli czas na odpoczynek sami, a potem pojedziemy gdzieś wszyscy razem całą rodziną jak co roku. 🙂

Ostanie miesiące były trudne dla wszystkich. Hotele, baseny, restauracje, kina były pozamykane, a my spędzaliśmy mnóstwo czasu przed komputerami, pracując i ucząc się online. Dlatego tym bardziej jesteśmy już spragnieni wakacji, pływania w basenie, jeziorze lub morzu. Wyjścia do restauracji i odpoczynku na łonie natury, wśród zieleni, słuchając śpiewu ptaków i szumu górskiego strumyka. Już na samą myśl o tym uśmiecha mi się buzia i odliczam dni do końca roku szkolnego.